• Hayat Holding logosunu yeniledi

01.06.2022

Hayat Holding logosunu yeniledi

Hayat Holding Logosunu Yeniledi
Hayat Holding kurumsal kimlik değişimini dijital lansmanla duyurdu.

Evony, Molfix, Molped, Bingo, Papia gibi markaların üreticisi Hayat Kimya ile Kastamonu Entegre’yi bünyesinde barındıran Hayat Holding, kurumsal kimlik değişimini Hayat Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İcra Kurulu Başkanı M. Avni Kiğılı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen dijital lansmanla duyurdu. Jülide Ateş ve Cem Davran sunuculuğunda gerçekleşen lansmanda Hayat Holding’in yeni logosu, kurumsal kimliği ve gelecek vizyonu paylaşıldı.

M. Avni Kiğılı, logo ve kurumsal kimlik değişimini, “Globalleşme yolculuğumuzun ve insanla fayda arasında kurduğumuz köprünün bir yansıması olan yeni logomuz, doğanın en güzel renkleri olan ve sürdürülebilir bir geleceği temsil eden mavi ve yeşili buluşturuyor. Kurumsal kimlik değişimimizle sürdürülebilirlik vizyonumuzu tüm dünyaya, ana değerlerimiz olan girişimcilik, azim ve cesaret, aidiyet, açık fikirlilik, adalet ve dürüstlük, insana ve doğaya saygı temellerinden bir adım bile sapmadan, ürettiğimiz faydayı gezegenimizin en uzak köşelerine kadar ulaştırabilmeyi bir taahhüt olarak benimsediğimizi duyurmak istiyoruz.” sözleriyle değerlendirdi.

Lansmanda holdingin yeni yatırımları hakkında da bilgi verildi. Pandemi başlangıcından bu yana hem Türkiye hem de global düzeyde 1,1 milyar dolar yatırım kararı aldıklarını ve yatırımlarını tam gaz sürdüreceklerini ifade eden M. Avni Kiğılı, “Tüm kapanmalara ve seyahat zorluklarına rağmen 2020’nin ilk çeyreğinden bu yana ilk 400 milyon dolarlık yatırımımızı tamamladık, 700 milyon dolarlık yatırımlarımız için de düğmeye bastık.” diye konuştu.

Hayat Holding’in yeni logosu TBWA\Istanbul bünyesindeki Design Community ekibinin üç aylık çalışmasıyla tasarlandı. TBWA\Istanbul CEO’su Burcu Özdemir, “Değişen dünya koşullarında sektöründe liderliği benimsemiş ve her zaman dünyaya değer katacak ürün ve hizmetlere odaklanan Hayat Holding’in yeni logosunu oluşturmak büyük bir sorumluluktu. Geçmişinden güç alan, geleceği şekillendirecek, sorumlu ve günün ötesinde bir tasarım anlayışıyla çalıştık.” dedi.

Hayat Holding lansmana katılım sağlayan 22 bin kişi adına dünyadaki çeşitli çatışma bölgelerinde açlık ve hastalıkla mücadele eden 132 bin çocuğa destek olmak için Hayat Destek Paketleri bağışladı. UNICEF’e bağışlanan paketlerde bulaşıcı hastalıklara karşı koruyucu aşılar, tedavi edici gıdalar ve temiz su tabletleri yer alıyor.